Bortglömd blogg...

Jag kan ju inte påstå att jag vårdat den här bloggen speciellt väl, insprationen har inte riktigt infunnit sig nu under vintern med all snö, trista råvaror och avsaknad av ork..... Tänkte dock göra ett fräst och se om jag orkar hålla igång den litegrann.

Igår testade vi en ny leverantör av ekologiska grönsaker, blev en leverans från Årstiderna där vi tog en "stor baslåda". Det vi fick var väldigt fräscht och en mycket större mängd än hos ekolådan, nu kan man ju inte riktigt jämföra det eftersom vi fick en hel del basvaror som ex potatis, morötter mm och mängden beror ju lite typen av vara som skickas med. Roligt med lite ny inspiration iallafall, fick bla endive vilket jag aldrig ätit förut.

En låda kommer lastad...


...med vadå....jo följande...

Kommentarer
Postat av: Anna H

Hej vännen! Är ledig från jobbet idag =) Ska snart göra mat till mig och Julia som är på besök. Blir nog nåt med kyckling. Kram

2010-02-12 @ 12:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0