Inte någon större skörd i år...

Jag har ju odlat lite här hemma i mina pallkragar i år och lite potatis och sånt har jag ju fått men jag kan intr skryta med några större resultat... morötterna ville sig inte alls, ett par små tändsticksstora morötter var det enda jag fick....

Misslyckad morotsskörd...


Lite bättre blev det med tomatskörden men det var ändå väldigt många tomater som inte hann mogna eller utvecklas...


Paprikaplantorna tog jag ju in inomhus så dom hann ju mogna, här är de sista tre paprikerna jag plockade av... den stora är från en köpt planta och de små från egensådda plantor från frö.


Hittade iallafall lite svamp till för ett tag sedan så nu ligger en del i frysen och en burk med torkad svamp blev det också, gott!



Kommentarer
Postat av: Anna H

Åh, va gott med svamp!

2009-10-20 @ 12:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0