Nu blommar det ute...

Det är så himla fint utomhus nu med alla blommor och grönska... Min rhododendron i rabatten nedanför min trapp blommor som aldrig förr medan blomsterlökarna sjunger på sista versen....härligt när man lyckas få blomningen att avlösa varandra så det alltid finns något fint att titta på.







Pelargonerna nedanför trappen


Odlingslådorna är i ordning nu också utanför förrådet, kanske inte så vackert just nu men väldigt praktiskt. Det blev satt följande: potatis, morötter, rädisa, sallad, ruccola och ärtor. Nu hoppas jag att något av det klarar sig och gror....om någon undrar varför det är massa krukor på pinnar så fick dom agera skyltar så länge med vad jag satt...man tar vad man har helt enkelt så jag skrev med vattenfast penna på dem så jag vet vart jag satte olika saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0