Laga mat utan vatten???

Jag hade planerat att äta pasta med lax, när jag väl skulle börja efter att ha tinat fisken så märkte jag att vi inte har något vatten, svårt att koka pasta då :( Tydligen är det någon läcka i vårat område någon stans så vattnet är avstängt....hur länge till det kommer vara det vet jag inte...suck... Vi har inte så mycket hemma som man kan äta utan att koka först så frågan är, vad kan man äta som inte behövar något vatten i tillagningen? speciellt när det börjar bli eko i kyl och frys....jag har idetorka och är hungrig!

Nåja, slutgnällt för stunden...../Anna

Kommentarer
Postat av: catrin o malte o snoki

va blev det? vita bönor rätt ur burken? har ni snö? he he...

2009-01-26 @ 12:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0