Ombytta roller, idag ordnade min vän anna mat till mig...

Jag har ju varit krasslig några dagar så det har inte blivit mycket ätit. Idag kom Anna hit, gick och handlade och ordnade varsin smaskig macka  som avnjöts ute, hanvliggandes i en badenbaden.....helt ok... På kvällen fixade hon pannkakssmet och sen hjälptes vi åt att steka pannkakor som serverades med bär och lite blåbärssylt, lagon avancerat när man inte har så stor aptit ännu... Slönt att få lite mathjälp när man är seg, tack tack.. Vem vet, hon kanske slutar som gourmetkock efter alla matstunder med mig???

image20


Kommentarer
Postat av: Anonym

va fräscht det ser ut på bilderna! härlig dricka med granatåpple det är ju supernyttigt o bra! krya på dig riktigt nu! (sluta bada!)

2008-06-01 @ 10:57:58
Postat av: Nea

Det är ju tur att hon bjuder tillbaka ibland ;-) Lycka till imorgon!

2008-06-01 @ 18:17:42
URL: http://grankvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0