Underbara semla!!! och lite annat....

Häromdagen kom min snälla far över med fika till oss, årets första semla...mmm, alltid lika gott!


Annars har det inte hänt så mycket...i fredags blev det lite mys med räkor och vitt vin...enklast möjliga men väldigt gott :)


Har förresten kommit in i en riktig skaldjursperiod just nu, det är ju så gott att laga mat på....

kräftpasta med chili, vitlök, citron, prästost, avocado och babysallad


Sallad med jätteräkor, mango, avocado, tomat, gurka och mangobalsamico

Kommentarer
Postat av: malte o snokis matte

ååå va allt ser gott ut! själv står jag på rostat bröd, kokt ris o fisk tills min mage lugnat ner sig...

2009-02-04 @ 17:52:06
URL: http://www.malteochsnoken.bloggagratis.se
Postat av: malte o snokis matte

hej matmysarn, har försökt lagt in hälsningar hos timse men det har inte gått ska försöka igen så klart.

maken kommer hem på fredag kväll sent, jag är bara lite gnällig nu, det går liksom ingen nöd på mig, bara lite...gnäll gnäll ååååå va synd det är om mig...närå, vi har det rätt mysigt ändå ja o pojkarna! kramis till er hela bunten om ja ej kommer in på din blogg så såg det fasligt mysigt ut där i soffan!

2009-02-05 @ 12:43:57
URL: http://www.malteochsnoken.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0