Mera svamp :)

Jag som nästan aldrig hittar svamp var i en ny skog idag då jag följde med sambon när han skulle fiska, hittade ca 2 L kantareller och 4 L trattisar och det verkar vara en hel del mer trattisar på gång i skogen där. Hoppas jag kan åka dit igen vid tillfälle och undersöka skogen lite mer, svamp är ju bara så gott. Kvällsmaten här hemma blev pasta med smöfrästa kantareller, vitlök, lite chiliolja, peppar, salt, persilja samt lite parmesan...superlätt men väldigt gott enligt mig.

Så här glad kan man bli år lite svamp....



Kommentarer
Postat av: Berit Elisabet med Kasper

Ser väldigt goda ut, dina recept! Fin inspiration, när den egna tryter. Det här ska definitivt lagas hos mig också!

Skoj att ibland titta in på den här sidan också. :-)

Tycker jag och Kasper

2008-09-14 @ 22:57:12
URL: http://www.belof.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0