Gästinlägg!

Hej alla glada.

Har tänkt länge på att jag skulle göra ett gästinlägg här hos min bästa Anna och visa att jag minsann gör lite mat och sådant! Måste börja med att skryta att jag gjort egen äppemos och plommonmos. Äpplen och plommon plockade jag i en trädgård hemma hos en kollega. Riktigt gott blev det. Använder det i min gröt på morgonen.


Detta är vad jag åt idag:

Jag åt tortillabröd med diverse grönsaker. Jag stekte upp qourn och squash tillsammans med tacokrydda och lite vatten.


Till detta hade jag hackad lök, tomat, paprika och sallad. Sedan strödde jag över ost och som tillbehör till detta Pineapple Salsa. Som vanligt hade jag handlat fel, för det jag egentligen skulle haft till var den tropiska salsan. Men det får bli nästa gång.

Nu i eftermiddag ska det självklart bli efterrätt också. Äppelpaj med vaniljsås. Även äpplena i pajen är plockade i kollegans trädgård.

Det kommer kanske fler inlägg från mig längre fram :) På återseende, Anna H


Kommentarer
Postat av: Anna (blogginehavare)

Oj, lyxbesök :) Äpplemos minsann...kanske ska beställa en burk? Bra att se att det inte bara blir pasta med tomatsås :) Kram på dig! Miss you!

2008-09-07 @ 18:09:21
Postat av: Cavvetjejernas matte

Jisses, så mycket gott det fanns här! Blir ju hungrig som en varg nu.

2008-09-07 @ 22:22:38
URL: http://cavaliersajten.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0