Sommaren gick för fort....

Usch, jag vill inte alls ha höst och kalt, mörkt, fuktigt.... visst kan det vara mysigt med hösten också med alla vackra färger och stearinljus och så men det känns som om jag inte är redo för vintern ännu.Jag vill inte behöva bylta på mig för att gå ut... Sen har jag så lätt för att åka på alla dessa höstförkylningar och annat men jag hoppas att jag klarar mig skapligt i år. Nåja, nu får det vara färdiggnällt för stunden så ska jag ge mig ut i duggregnet med vovven, kanske kan det bli mysigt även det bara men ser det vackra i allt?

Det får bli en liten drömmarbild bort från mörkret från när vi åt kräftor i slutet av sommaren här hemma (tyvärr var det så kalt så vi fick sitta inne redan då...)


Kommentarer
Postat av: Anna H

Vilken härlig bild. Har varit riktigt ruskigt väder idag. Regnkläder på sig och cykellyse på cykeln behövs på mornarna när man ska till jobbet. Allt bra med dig annars? Var ett tag sedan vi pratade. Kramiz

2008-10-16 @ 18:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0