Dålig på att uppdatera bloggen

Jag kan väl inte påstå att jag är sådär jätteduktig på att uppdatera bloggen...det har blivit mycket "tråkig" mat ett tag som är svårt att fota...  Men jag läste ju att kära Anna ändå inte kommer laga mat på ett tag så det kanske inte gör så mycket...
Kanske borde jag skriva om annat också?, svårt att bara skriva om mat och så....Nåja, igår lagade jag iallafall egen pizza som blev smaskig. Gott när man själv kan ha på precis det som man vill.

Innan gräddning


nygräddad och upplagd att ätas

Kommentarer
Postat av: skånetösen

slurp det såg gott ut! tur att ni äter lite tråkig mat också annars hade jag fått så dåligt samvete...

2008-06-29 @ 13:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0