Balkongodling

Jag hobbyodlar lite grönsaker på min balkong och var ute och inspekterade läget häromdagen, det händer mycket nu när det varit varnt ett par dagar. Nu hoppas jag bara att det håller i sig så jag får njuta av lite ätbart från balkongen längre fram.

Odlinghörna med tomat och jordgubbsplantor
image23

Kryddhylla
image24

Zucchini på gång
image25

image26

Ärta som växer neråt (planterad i ampel)
image27

Tomatblommor
image28

Paprika/chiliplantor
image29

Har även lite planterat utanför vårt förråd då vi har lite egen plats där trots att vi bor på andra våningen, dock är det lite kaotiskt när man vill få plats med så mycket på så liten yta....

Lite smått och gått...
image30

Tycker mangolden är fin med sina röda stjälkar
image31

Persilja från i fjol som växer så det knakar
image32

Kommentarer
Postat av: skånetösen

å va fint du har det o va avundsjuk ja blir, jag har ju inte gjort ett pille sk... förja trodde jag skulle flytta o nu gapar växthuset tomt...snyft...

2008-06-05 @ 20:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0