Kanske dags att ta tag i bloggandet igen?

Det har varit så mycket runt i kring med förkylning, semester och annat så jag har inte tagit tag i bloggandet alls. Det har blivit mycket enkel mat ett tag, grillat, fisk med olika sallader och så. Just nu är jag inne i nån konstig period av saltbehov, är jättesugen på salta och feta saker som ex chips, ostkex mm, Bara onyttiga saker med andra ord....får ta tag och vända den trenden nu annars kommer jag väl rulla fram...

Lite bilder på en del av det vi ätit i sommar, önskas recert så säg till.

Enklast möjliga....Varmrökt lax med sallad och vitlöksbröd


 Parmesan och basilikafylld kycklingfile med ungsrostade grönsaker


Vad vore livet utan godsaker.....rabarberpaj



Kommentarer
Postat av: skånetösen

å kolla dom har ätiti igen!! o massa gott dessutom! mmm lax! o pajen såg förbaskat god ut...man ska ej titta in här när man är hungrig!

2008-08-05 @ 16:38:17
Postat av: Anna H

Hej! Lite ny mat :) Snart flyttar ju jag och då kommer jag ha ett stort kök igen, ser faktiskt fram emot att kunna laga lite mat på kvällarna även om mammas matlådor inte heller är fy skam... hoppas allt är bra med dig kompis, kram

2008-08-05 @ 17:14:38
Postat av: Anna (blogginehavare)

Du får laga massa mat då...Tänka va mycket gott du måste bjuda mig på om jag kommer på besök när du flyttat :)

2008-08-05 @ 18:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0