Fy vad det är mörkt och kallt på kvällarna....

Brrr vad jag tycker att mörkret kommer alldeles för fort, vill fortfarande ha ljumma sommarkvällar. Har redan börjat använda fårskinnstofflorna på kvällarna och tagit fram extra plädar...inte klokt egentligen när man befinner sig i augusti men är man frusen av sig så är man. Idag fick jag ikeakatalogen (och mio katalogen) så jag passade på att lägga mig i soffan och bläddra i den och skämma bort mig med en bit misslyckad kladdkaka som blev alldeles kruttorr (smaken var dock ok) och en stor kopp varm choklad med grädde... mmm....



Fanns fler än jag som njöt i soffan här hemma





Kommentarer
Postat av: Anna H

Åhh, va gott med varm choklad. Myspys med alla djur :) Saknar ju min lilla gossekatt nu..

2008-08-21 @ 06:48:41
Postat av: Berit Elisabet med Kasper

Finns väl ingen som kan ge sånt intryck av total avslappning som en katt! Och ja - mörkret kommer fort. Gäller att gilla läget nu, för att inte deppa ihop :-)

Mysiga djur, god mat, tända ljus, plädar och skinntofflor - visst hjälper alltihop upp humöret!

2008-08-21 @ 12:07:45
URL: http://www.belof.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0